18 Temmuz 2009 Cumartesi

Merhaba Dünya!

Bu devirde herkes online olmuş. facebook'u olmayan kalmamış. insanlar artık bilgisayar başında yatıp kalkar olmuş. Bloglar insanların adwords'den para kazanırım umuduyla açtıkları ufak sitecikler haline gelmiş.

Böyle bir çağda, hele de benim gibi işi gücü bilgisayarlar olan birinin bir blogu olmaması garip olurdu heralde. Aslında bir çok konuda bloglarım var ama kendim hakkında bugüne kadar bir blogum olduğunu söyleyemeyeceğim. Bu ozkansari.blogspot.com adresini aslında çok önceden almıştım ama ilk yazımı yazmak bu güne kısmetmiş.

Yazılımcı biri için bir işe "Merhaba Dünya" demeden başlamak uygun olmaz. Bu yüzden bloguma da böyle başlamak istedim.

'Merhaba'nın aslında farsça kökenli bir kelime olup 'benden sana zarar gelmez' anlamına geldiğini duymuştum. Bunun için hepinize merhaba. Merak etmeyin benden size zarar gelmez. :) Ara sıra uğrayın ısırmam. :P


Hiç yorum yok: